Men seriöst?

Kollar på två och en halv män..
Avsnittet när Judith (stavas?) föder barn.
Skriker ju för fan som att någon sakta sågar av henne benet med en brödkniv!
Låter folk verkligen sådär när dom kläcker??

Ja det gör ont, ont som faan, men inte fan skrek jag när monstret föddes :S
Ingen bedövning hade jag heller, hade planerat att få epidural (ryggmärgsbedövning för er som inte har koll^^) men stannade hemma för länge för det och när jag skulle få bäckenbottenbedövning (också planerat) så vägrade jag!
Inte en chans att dom skulle få sticka mig i pullan med den där jättesprutan! :O
Lustgas hade jag däremot..
Lite iallafall..
Klarade inte av masken!
Hua!

Hursomhelst, inte konstigt att fruntimmer nojjar sig över att föda barn när dom visar såna där skräckscener på tv:n jämt!
Ja jag var också lite rädd när det var dags men det är ju inget man kan göra nånting åt, bara att bita i första bästa arm och ge järnet! ^^

Hoppas ingen tar illa upp nu, jag vet att det är ett ganska känsligt ämne, men jag tvivlar på att någon som läesr skriker mer än vad dom gör på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0