Lite bättre!

Ja alltså det onda och trötta i kroppen^^
Känns inte okey att man ska behöva bli så slut efter lite kuddkrig..

Dags att sova är det ju också..
För ett bra tag sen egentligen men det är ju jag som är jag och vi alla vet ju att det inte riktigt är min grej.
Galet jävla goffsugen är jag också!
Hur nice vore det inte med pizza eller burgers?
Har chlips och ostiga bollar kvar sen i fredags (ja och lördag om man vill se det så) men det vill jag inte ha!
En flottig pizza med bea däremot!
Bra när man precis har börjat träna va? ^^
Fast till helgen blir nog någe gott iallafall!
Känns lite bättre att göra det då (just för att det är helg) och så vill nog inte min plånbok att jag gör det nu..

Nej klä på sig och hoppa i säng kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0