Join the gym!

Men varför?
Orkar inte en hålla upp armarna tillräckligt länge för att skriva ett inlägg nu ju..

Kondition?
Kan man ha det på mackan?
Nej jag kommer nog också lära mig den ädla konsten att inte dö så fort jag närmar mig en träningsanläggning men just nu känns det som en avlägsen dröm!

Men klarade av (nästan iallafall) en och en halv timme box idag!
Kan dock inte lyfta armarna över midjehöjd utan att dom skakar så jag lär dö av vätskebrist inom några timmar, men jag gav iallafall inte upp på passet! (typ) ^^

Kom inte ens på något att skriva som avslutning så det här får duga!

Kommentarer
Postat av: Sabina

<3

2010-11-21 @ 23:34:37
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0