IKEA is the shit!

Men fan vad man gör av med pengar varenda jävla gång!
Det går fan inte att åka dit och bara kolla..
Helt omöjligt..
Finns inte på kartan..
Nu tror jag att ni förstår^^

Idag blev det inte så mycket dock, några ljus till staken, några glas till shotarna och så några till mjölken!
Fast mest och bäst av allt är ju bordet :D
Finally ska jag få upp ett (väldigt litet dock) barbord i vardagsrummet! :D :D :D
Har velat ha det sen jag flyttade in i det här råtthålet men varken pengarna eller inspirationen har funnits där..
Men nu jävlar ska jag brottas med borrmaskiner och skruva utav bara helvete för upp ska det och jag tänker inte vänta på att någon känner för att komma och hjälpa mig!
Wish me luck? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0