I´m feeling hot hot hot!

Fast inte på något bra sätt^^
Febern vägrar ge mig sig och jag börjar bli jävligt trött nu..
Har försökt få tag i trutgrävare hela morgonen för att få antibiotika(?) men skickas runt som ett ryskt luder och när jag äntligen får rätt nummer så är "personen ni söker är iväg på lunch och återkommr cirka tretton noll noll"... -.-
Det lär ju inte bli någon operation den här veckan heller (eftersom jag har feber) och nästa vecka har jag fan inte tid med sånt! :O

Nej nu är monstret utfodrat så nu ska jag invadera min gigantiska soffa och tycka synd om mig själv tills klockan blir ett!
Sen lär jag gå ut och rasta monstret en timme eller tre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0