Flytta merå!

Innan hösten (för visst är det vinter nu?) SKA jag ha flyttat!
Vägrar låta monstret börja i skolan här (förskoledags snart! herreguuuud!) men jag har inget val om vi bor kvar..
Två lägenheter på g igen iallafall, den ena i barndomsområdet och den andra lite mer "centralt".
Får svar på den förstnämna om ungefär en vecka (TACK PUTTI!!) medans den andra är inblandad i en komplicerad trekant a´la estockholmo!
Tänker inte hoppas för mycket men ser återigen en liiiiteeen strimma hopp i en för tillfället jävligt mörk tillvaro.
Måste få hit Robban den sittande så han kan hjälpa mig att laga min trasiga vägg nu också..
Jessica jag vet att du läser så sätt honom i bilen, skicka med twinsen så passar jag dom medans han leker snickare så får du en stund för dig själv ;D
Värsta bästa dealen, right?



Kommentarer
Postat av: Jessica

Kan ju alltid testa men jag tror han protisterar till bilfärden själv!

Men vi kan kanske komma allihopa på söndag när vi ska lämna råttan om hon fortfarande får bo där när vi e borta

Men jag slår dig en pling om det istället

Puss puss

2010-11-04 @ 18:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0