?

Va fan skrev jag i natt egentligen? :S

Aja skitsamma, skyller på att jag var trött^^
Är iofs ännu tröttare nu men det bjuder jag på!
Men monstret blev lämnat i tid och det är ju huvudsaken!
Har hunnit varit till systerliten, kollat hennes nya gardiner och så, rånat henne på mössa och vantar, gått med henne till jobbet, handlat, gått tillbaka till hennes jobb för att ta med mig lunch hem och sen kommit hem också!
Såhär i efterhand förstår jag inte hur jag kunde visa mig ute överhuvudtaget!
Har inte ens försökt sminka över min trötthet så jag förstår att busschauffören var snäll och lät mig gå på fast min bussbiljett hade gått ut^^
Eller blev han rädd kanske?

Nej nu ska jag fan lägga mig tillrätta i min groteskt stora soffa och glo på min bioduk en timme eller tre!



Bjuder på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0