Dumdidumdum!

Man är ju en skvätt sliten..
Så nu ska jag bara gnälla om hur synd det är om mig och att det är totalt självförvållat skiter vi i!

Jag har ont i halsen!
Som fan!
Inte så jävla smart att gå omkring och skrika i ett dygn och sen åka till päronen och babbla en jävla massa.. -.-
Ont i fötterna har jag också!
Stampa omkring i klack nästan två dygn i sträck är väl kanske inte heller så jävla intelligent..?
Och slutligen så har jag ont i ryggen!
Litet tips där, låt ingen okänd och smått alkoholpåverkad människa köra dig i en kundvagn..
Det kan gå alldeles för fort och sluta med att det kommer en vägg i vägen..

Nej nu får det vara färdiggnällt för den här gången för bara jag tänker tillbaka på allt det roliga så får jag ett otroligt stort leende på läpparna och det gör det värt att vara lite sliten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0