Balla balla!

Systerstor lekte paparazi istället för att hota med snaskakottebrev och jag räknar med att det rätt snart kommer att dyka upp en jävligt intressant kontaktannons på ansiktsboken ^^
Systerliten är mest nyfiken på vem det är jag har skrivit om medans systerstor och systermellan försöker hitta såna med snopp åt mig!
Systermellan ringde senast idag och frågade vad jag tyckte om yngre killar, hon hade tydligen hittat någon som var jäääääättebra :P
Synd bara att han var typ fyra-fem år yngre, känns som han kommer bättre överens med monstret än med mig då..
För bara några veckor sen eller så så ringde hon om en äldre..
Sisådär sexton år äldre......
Men han såg tydligen bara ut som trettio.. xD
Okey om han var trettio och såg ut som tjugo^^
Nej den här jakten på snoppar kan ju dom sysselsätta sig med, jag trivs bäst som snigel.
Det ska ganska mycket till innan jag "slår mig till ro" med någon men det gör mig inget^^

Ja jag veeeeeet att jag har skrivit mycket om "pojken" men det betyder inte att jag vill gifta mig, ska villa och bli på tjocken med honom, bara att jag ifrågasätter mina känslor för honom..
Nånting har jag känt men vad vet jag inte ens själv.

Fuck you, nu ska jag glo på Hannah Montana! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0