Pust!

Äntligen klar med tvätten!
För cirkus åtta timmar sen men jag tänker rida på se-vad-jag-kan-om-jag-vill-vågen tills jag somnar.
Någon som har problem med det?
Nej jag kunde tänka mig det!

Njae, det där kändes fan inte riktigt som min grej, spela Allan och leka hård lämnar jag till andra tills det verkligen kniper.
Och där lät det som att jag skulle påstå att jag aldrig blir förbannad..
Jag blir förbannad typ hela tiden, men jag bråkar inte utan muttrar bittra kommentarer och kastar onda ögon på folk.
Om man ska klassa det som feg eller "vuxen" vet jag inte men om folk tycker att jag är feg så får det väl vara så då, ha så skoj med det!

Fan här försöker jag allt vad jag kan för att babbla en massa onödig jävla smörja för att tänka på något annat än det faktum att det är julafton om typ fyra och en halv dag och att jag inte har inhandlat en enda julkapp än..
Funkar det?
NEJ!
Det är julafton på fredag och jag har inte köpt en enda julklapp!
Ingenting funkar mot det!
Stress!
Jag har TIO syskonbarn och ingen aning om vilka jag ska och inte ska köpa åt!
Alla bestämde hur vi skulle göra med det men jag har fan inte blivit informerad!
Och när jag frågar så verkar det inte vara någon som vet!
Imorgon ska jag telefonterrorisera alla mina syskon och kräva ett svar!
Fort ska det gå!

Där ser ni, hård som fan! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0