Lokalsinne?

Fan klockan ringde en timme tidigare än väntat på förmiddagen och då var det bara att sätta fart.
På med kläder och vidare mot huvudstaden...

Självklart var det ju flera bilolyckor på vägen så en timme i bilkö med vad vi tror var polacker som stirrade ut oss var ju en oväntad start på shoppingfrossan.
Sen körde vi fel.
Och sen körde vi fel igen.
Och ännu en gång...

Kom iallafall fram till slut men hittade inget att shoppa! :O
Eller jo jag hittade såklart mängder till mig själv med ströp shoppingtarmen eftersom det var julklappar jag var ute efter..

På vägen hem körde vi fel..
Igen..

Så nu är jag (förutom julklappslös) otroligt trött i huvudet och ska pigga upp mig själv med Grinchen och lite Marabou Sensation Caramelized Almonds Sea Salt :)
Tror jag..
Kanske..
Vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0