Fyrverkerier och Tomtebröllop!

Klockan fyra i natt så stod jag ute på en trappa i ett snötäckt Tällberg och tittade ut över Siljan..
Kunde absolut inte somna så jag tänkte att en ryk skulle sitta bra då..
Väldigt kallt men fan så lugnt och fridfullt!
Ja tills jag hörde något läskigt ljud, kissad på mig och sprang in^^

Men någon som var i Tomteland och såg när Tomten gifte sig?
Vi var där tidigare men det var så ruskigt kallt så vi dissade det och åkte tillbaka tillvärmen istället!
Stod ute på trappen till huset och kollade på fyrverkerierna som dom smällde av efter istället^^

Fast det känns inte som att jag har någonting att skriva ändå..
Allt är bara så lugnt och skönt..
Ja och så är jag jättetrött!
Så jag bajsar på datorn nu och myser ner mig i soffan istället :)


Kommentarer
Postat av: frida

sv: härligt! jotack det är bara bra med mig med.

vad har du för dig dåå? :)

2010-12-05 @ 17:03:32
URL: http://bfrida.blogg.se/
Postat av: STEPHANIE NILSSON

Vad roligt att du var med i min tävling. Vinnaren är uppe på bloggen nu. Gå gärna in och kolla om det blev du. Om inte så kommer det upp tävlingar lite då & då. KRAM!

2010-12-05 @ 19:09:24
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/
Postat av: STEPHANIE NILSSON

HEJ! Nu är vinnarna av veckans blogg uppe på bloggen. Välkommen in och titta om det blev du. Om det blev du - GRATTIS TILL DIG! Om inte - Så finns det ny chans uppe på bloggen. Ha en bra kväll. KRAM!

2010-12-05 @ 20:07:05
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0