Från dagen..

I brist på annat..
Inte ett dugg spännande men jag skyller på att orken inte räcker till?



En skitgrinig fettokisse, gick t.o.m ifrån mig när jag frågade om han var skitfet.. :S
Kanske skulle låtit honom behålla kulorna??

Lite julmys a´la päron <3
Fan så litet bordet ser ut, tur att det är ett magiskt bord som växer under högtider så alla får plats!
Det gäller bara att veta hur man ska pilla på det.

Dom första pepparkakorna för den här julen, fan så snälla vi ska bli nu!
Synd bara att jag brände första plåtjäveln som vanligt!

(/&%¤"#¤%))/%#!!!!!!!! pepparkakor!

Oj vad stor texten blev!
Vet inte ens varför?
Kom åt någon lustig knapp på tangentbordet bara..
Behöver jag påpeka att jag är sämre än sämst på datorer?? ^^


Kommentarer
Postat av: Sabina

Du piercar mig, jag fixar naglarna på dig. Deal? ;)

Puss

2010-12-15 @ 21:12:23
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0