Framsteg!

Vet ni!?
Redan idag så vaknade jag av att luren ringde :D
Trodde det skulle dröja flera veckor  ^^
(fast jag vaknade inte av alarmet men det har inget med saken att göra...)

Jag har varit lika trött idag som jag var igår, därav det usla inläggandet..
Var ju på dagis och samlade vuxenpoäng i morse :)
Efter det så blev det lite rivande av tapeter (för er som inte vet så "pluggade" jag till målare i gymnasiet men valde att inte fortsätta efter studenten) fast det ser mer ut som att en kattjävel gått lös på väggarna just nu.. -.-
Sen agerade jag barnflicka åt systerstors twins ett par timmar.
Efter det så bidde det tidig middag på stan med massor ur familjen <3

Men nu är det dags att natta monster och avlida en skvätt på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0