All the small things

Liten mobil och liten dator, det passar mig som handen i handsken :)
Liten soffa och liten tv känns dock tyvärr mer som en hand upp i ....?

Har varit alldeles för trött och lat för att ha orkat uppdatera bloggen tidigare idag..
Att vakna av att systermellan bankade på dörren kändes inte som den bästa starten på dagen precis.
Fast å andra sidan så vaknade jag ju, till skillnad från dom åtta gånger min telefon hade ringt och dom fyra gångerna det hade plingat till i inkorgen..
Ny mobil = Erika fattar inte vad det är som låter och vaknar därför inte av det heller^^
Fan jag har haft samma mobil OCH ringsignal i typ tre år med undantag för några månader förra sommaren då jag köpte en ny lur som jag lyckades campa/ragga/dricka sönder.. -.-'

Nej va fan, blåsa peruken så jag kan gå och lägga mig kanske?
Upp tidigt och ragga vuxenpoäng på kvartsamtal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0