Pang!

Där var klockan kväll helt plötsligt!

Om jag bara slutade fundera så mycket (mycket för mig) så skulle jag säkerligen få mycket mera gjort.
Just nu sitter jag och känner mig lite som den lagligt blonda på dumburken..
Faller för idioter men är egentligen inte fullt lika dum som jag ser ut.
(Eller ja.. tog ju iallafall studenten med fullständiga betyg...)

Fan vad jag är på pissigt humör..
Har varit det verkligen hela dagen.
Men jag vet inte om jag är det för att jag är så trött eller om jag är trött för att jag är så grinig?

Det känns iallafall som att lite sömn skulle vara till otroligt stor nytta just nu.
Men jag är ju som jag är och just idag spelar det ju ingen roll.
Jag måste ändå vänta på att systermellan kommer och hämtar sin byracka när hon slutar jobba..
Måste hålla mig tillräckligt vaken så jag kommer ihåg att visa krigsskadan från promenaden med honom också.
Skaffa mindre hund!
Eller åtminstone en som inte försöker äta upp andra hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0