Can I ever trust you?

Helst av allt så vill jag bara sova nu.
Men det är ju jag som är jag så det vet vi ju alla att det inte lär ske än på ett tag.
Det kan ju ha att göra med att jag sov bort halva dagen när jag vilade krigsskadan också?

Äh, jag vet att jag är ungefär lika talanglös när det gäller sömn som med kärlek.
Det är ju bara att gilla läget och fortsätta gnälla av sig ibland.


Meeeeeeeeeeeeen det vore ju trevligt om det var nåt bra på dumburken också!
Har ju inte införskaffat nå nya filmer på evigheter!
Så jävla mycket som jag slöhänger i soffan så vore det ju kanske idé att göra det snart.
Jag menar, en sak mindre att klaga på?



Back to reality..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0