Who needs it

Monstret är lagt och Gösta roar sig själv.

Passar mig alldeles lagom då jag försöker få någon ordning på min peruk.
Fast det känns rätt lönlöst utan hjälp av någon som är utbildad inom området.

Har världens jävla fartrand (utväxt) och med tanke på hur mycket mitt hår har gått av på sistone så vågar jag inte göra nånting åt den själv..
Hade frisören på tråden tidigare men efter en snabb glimt på min ekonomi så bad jag henne vänligt men bestämt att fara till varmare breddgrader.
Okey, det gjorde jag inte alls.
Men kunde ha?
Nej det kunde jag inte..
Jag sa att det fick vänta till en annan gång.

Tills jag har råd med det får det helt enkelt bli som det blir med dom medlen jag har.
Platt- och volymtång here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0