The Plättmaster is back!

Ska kasta ett motvilligt monster i säng (han leker hellre med Gösta än så länge..), kasta lite inpackning i peruken och ställa mig och vända plättar.

Utflykt med skolan imorgon och plättar är ju sjukt smidigt att packa med som lunch då.
Men det är ju så ruskigt tråkigt att göra dom!
Ska nog dressera Gösta till det..
Lite hår i maten har väl ingen dött av?
Nej fy...!
Där äcklade jag tillochmed mig själv..

Varför inte tänka på att lära monstret det?
För att mitt huvud inte är som det borde antagligen..

Nej nu ska jag ladda så jag har kraft att argumentera varför monstret ska gå och lägga sig istället för att springa omkring med en bit presentsnöre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0