En otroligt givande dag.

Med den enorma mängden sömn jag och monstret fick efter en natt med mardrömmar och sovvägrande så försov vi oss såklart i morse.
Skulle på möte på morgonkvisten men fick order om att gå hem och sova istället.
Wünderbart!
Om jag hade lyckats somna det vill säga..

Hämtade monsret i alldeles lagom tid, köpte en varsin dricka och påbörjade den långa färden hemöver.
Eftersom vi båda var ruskigt trötta så tog vi hissen upp (brukar ta trappan i hopp om ett mindre gropigare ass^^) men vad sker då?
Klart som korvspad att hissjäveln stannar och där fick vi sitta som två fån tills reparatören kom..
Inte en så jävla lyckad dag hittills va?

Men det blev ännu bättre!
Efter mitt obligatoriska tisdags tv-gloende så hoppade jag in i duschen..
Inte så jävla klövert..
Det slutade med att jag nu sitter med lindad hand efter vad som måste varit världens snabbaste besök på akuten.
Men det kunde ju vara värre, det hade kunnat vara brutet.
Eller så hade jag kunnat sitta i häktet för att ha misshandlat röntgentanten efter vad hon gjorde med mig!
Smygsadist var hon!

Men nu är jag ruskigt övertrött, hög på socker och ruskigt less på att bara skriva med vänsterhanden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0