Hmm..

Jag har kommit på att jag behöver ett par högtalare..
Det behöver inte vara några monster, bara tillräckligt stora för att göra grannarna galna och överrösta ljudet från snabeldraken..
Tvivlar på att det blir den rätta känslan om man kör genom dumburken..?
Fast jag är ju ungefär lika teknisk som en bostadslös snigel.

Och så måste jag fixa spotify premium(visst heter det så?) också.
Nöjer mig inte riktigt med dom där nio timmarna eller vad det är man får på en månad med gratis versionen.
Nu har ju mina favortlåtar tagits bort också..
Men jag vet ju inte riktigt hur man går till väga när det inte funkar att betala med mitt kort online..?

Nej nu är det snart dags att brottas med snabeldraken så jag får nog leta upp några gamla skivor och plocka fram den gamla "bergsprängaren" och tänka tillbaka på min ungdoms glansdagar i parkerna.



Fluff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0