Vaihelvete!?

Hur jävla mycket skit kan man samla på sig egentligen?

Snart sex timmar sen jag började pula i klädkammaren och jag är inte klar än på långa vägar..
Det underlättar ju inte heller att någon av mina älskade grannar har tagit sig friheten att ställa en gigantisk jävla dumburk i mitt förråd som stått olåst tills idag..
Jag rår inte på att flytta skiten själv heller.
Men nu sitter det lås på dörren så vill dom ha tillbaka den så får dom snällt be om lov!

Jag ser iaf resultat i klädkammaren nu (eller känner, kan röra mig där inne utan att behöva klättra eller slå i nånting) men resten av lägenheten ser ju ut som ett jävla bombnedslag.......
Nej fan nu ska jag försöka få undan lite mer innan det är dags att söva sa monster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0