Tävling!

Nu blev ni nyfikna va??
Den här tävlingn är lite mer komplicerad än alla andra tävlingar.
För att delta krävs det fingerskicklighet, teknik och en gnutta fysiskt arbete.
Du behöver inte vara vidare stark men däremot kunna röra på dig långa stunder åt gången.
En bra utrustning är ett måste för att få ett godkänt resultat.

Om du fortfarande läser så vill du säkert veta vad tävlingen och priset är?
För att delta ska du riva ner tapeter, spackla, slipa och sätta upp nya tapeter hemma hos mig.
Den som är snabbast och får bäst resultat vinner sedan en halvkväll med mig!
Det utlovas en jävla massa pratande och om du har tur så kan du få röra mitt hår.
Vem vill inte veta hur Barbies hår hade känts om det var äkta?

Skynda skynda, tävlingen har redan börjat och hälften av tapeterna är nere.
Jag ligger först i tävlingen hittills och ser fram emot att få prata med mig själv och dra fingrarna genom peruken.


Tråkigt?
Skulle jag ha tråkigt?
Never!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0