Inte okey!

Jag som har gått och längtat till våren och sommaren så jävla länge nu..
Hade totalt glömt bort allt ont som kommer med det..
Typ spindlar!
Inte okey!
Inte på en endaste jävla fläck!

Ni som har läst ett tag ett som är vänner med mig på ansiktsboken kommer kanske ihåg hur jag blev jagad av dessa åttabenade monster typ hela sommaren??
Nu vet ni andra det också!
Dom var minst en meter mellan ögonen och tänkte äta upp mig allihopa!

Nu mötte jag på en i mitt eget hem och den är mindre än dom jag mötte i somras och är bara en meter i diameter, det är ju bara en bebis..
Så i skrivande stuns sitter jag i mitt skyddsrum som jag har inbyggt i min enorma soffa och väntar på att den ska få upp lukten av grannarna och gå vidare för att kalasa på dom istället!

Fan..
Det här är inte okey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0