Gillar.. Gillar inte..

Och tro inte att jag sitter med en blomma och drar av bladen för att få reda på om jag är omtyckt eller inte..
Det vet jag redan svaret på ^^

Sitter och frågar mig själv hur värt det var att börja på muskelpalatset..
Man har väl nästan alltid haft ångest för att man har ätit dåligt och inte tränat men att få ångest över att äta fastän man tränar är fan inte okey asså...
När jag började träna så var det mest för att få upp lite muskelatur i min slappa kropp och om jag förlorade något kilo i min jakt på fasthet så var det ju bara trevligt..!
Men nu känns det mera som att maten är min svorna fiende och att dagens snabbis på flottdonken kommer kosta mig minst tre gymtillfällen.. -.-
För att inte tala om snarr!
Och sånt där flytande med alkohol i behöver vi nog kanske inte tala om..?
Nej det där får jag allt se till att styra upp, mat är alldeles för gott för att inte ätas!

Nej fan, dags att återgå till det oändliga plockandet!
See you later, krokodil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0