Sista svullen!

Var ju så jävla "nyttig" och goffade sallad till lunch och middag (ja den räckte till båda, power to Chagall^^) men sen var vi till affären och jag fick ett otroligt sug efter O´boy! :O
Har inte haft det hemma på flera år..
Köpte en förpackning när jag flyttade hit för tre år sen och sen har det inte blivit mer.
Skitsamma, jag köpte det och en förpackning kakor iallafall!
Kakor är ju inte riktigt min grej så jag ledsnade efter två trots att jag bestämt mig för en sista svullarkväll!
Imorgon börjar allvaret..
Dags att inta gymmet..
Gud hjälpe mig..

Och Mia, jag vet att du läser då och då, följ meeeeed!!
Det går att anpassa till dina trasiga leder! :D

Work it baby, work it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0