Neine!

Det blev inget bord..
Inte idag iallafall^^
Hittade på en massa annat skoj att sysselsätta mig med istället :P

Men nu är det sova som gäller.
Om jag lyckas med tanke på att tyskgubben ovanför inte sover (någonsin!) utan istället utför någon slags parningsritual med sina persienner och sin balkongdörr..
Här i "ghettot" verkar det inte vara så jävla noga med hur husen är bygga så varenda jävla gång han släpper till persiennen låter det som att den far ner i mitt vardagsrum...
Och samtidigt låter det som att han utövar samlag med en flodhäst..
Ja eller något annat tjockt.
Mycket låter det hursomhelst och det är fan inte lätt att somna när han är igång!
Men det är värt ett försök om jag ska lyckas få upp det där bordet imorgon^^

I hope your bedbugs bite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0