Vad gör Erika när hon har tråkigt?

Jo hon badar, kollar på tv, surfar runt som fan på den lilla svarta och just den här kvällen så knäppte hon kort på sitt hår^^
Mest för att se hur långt det ser ut för andra men också för att hon är så glad över att det börjar bli lite längd på det ;D



Okey vi behöver inte fokusera på att det inte är plattat..
Fan det är inte ens borstat :P
Försöker dölja den horribla utväxten med handen ifall att någon undrar vad jag håller på med^^
Tyvärr så går det inte att dölja att det är i uselt skick och i galet behov av klippning.. -.-'
Någon som vet hur en Barbiedockas hår känns som?
Mitt känns värre..
Men va fan, det är iallafall skapligt långt ;D

Nej nu har det torkat så nu har jag egentligen inget mer att skylla på för inte gå och lägga mig..

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-07 @ 18:38:32
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0