Fa-aan!

Ännu en gång har monstret lyckats lyssna på en låt som inte är direkt "barnvänlig"...
Ni som känner oss kommer säkert ihåg hur han sprang omkring och sjöng "Runka balle, runka balle, runka balle osv osv" för ett par-tre år sen?
Det var efter att ha råkat hört refrängen till Eddie Meduzas -Runke Ball, EN GÅNG!

Minne har han ju så jag undrar hur länge jag ska få höra en lite mer aktuell låt..
Någon som känner igen den tro?
Jag har en känsla, alla får ligg-ligg-ligga!
Okey jag vet att den inte går riktigt så men det är så monstret sjunger...
Alldeles för mycket... -.-'

Vad blir nästa låtmiss?
Quinna med The Kristet Utseende kanske?
Nej dags att barnanpassa min och alla i min omgivnings spelningslistor!



You are still my hero! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0