Woho!

Sällskap is on it´s way!

Någon träning blir det nog däremot inte idag..
Jag är ju förkyld som en jävla tok (igen!!) och Fisen har nog ingen barnvakt..

Har suttit och räknat på mina arbetstimmar också..
Kom fram till att om jag inte får fler så måste jag skaffa ett till jobb (eller ett nytt där jag får fler timmar) för jag pallar fan inte vara såhär jävla utfattig längre..
Visst är det skönt som fan med lediga dagar men vad är meningen när man inte har råd att göra något?
Ganska så värdelöst, eller hur?

Betala mindre i hyra också vore ju inte helt fel..
Har ju bytt fastighetsägare nu i dagarna så jag ska nog kolla med dom om det finns någon möjlighet att få en billigare lya..
Det vore ju guld!
Guld! Guld säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0