Kroppen... Och knoppen

Det vore faktiskt ruskigt trevligt att få bli frisk nu..

Men än så länge känns det inte så grodigt (hoppfullt..? ha..ha..?).
Har försökt hållt mig på benen hela dagen i tro om att det ska gå snabbare då men så fort jag placerar min blekfeta röv på något så får jag brottas med ögonlocken.

Bara att knarka alvedon så orkade man ju med ett par timmars kalasande också.
Det var nog jävligt blont men å andra sidan så är ju klockan så pass mycket att det faktiskt är nästan lagligt att somna..
Men bara nästan så jag ska uppehålla herr Blund och brottas med ögonlocken en stund till och passa på att njuta av lite ögongodis på elvan.



Jag kan, jag vill, jag ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0