Jobba jobba jobba!

Jag vill jobba!
Eller..
Jag vill ha massa pengar.
Och för att få det har jag hört att man måste jobba?
Eller gifta sig med någon rik som inte har något emot att försörja en stackars fejkblondin och ett monster.
Och med tanke på att jag inte ens lyckas lura någon fattig att gifta sig med mig så är det ju bara att jobba.

Har fått höra att jag är kräsen när det gäller byxtyg?
Ja iallafall på det seriösa planet..
Skitsamma, det händer när det händer, eller hur?

Men jag väntar faktiskt på att få komma in och provjobba för ett till jobb!
Inte ett annat utan ett till..
Har ju inte så många timmar som jag behöver där jag är nu och har fått erbjudande om extra vid behov på ett annat ställe (vilket skulle vara ganska mycket, dessutom ringde dom redan i morse och ville ha in mig utan prov men då hade ju jag mitt vanliga) så jag tackar och bockar och kurerar mig allt vad det går så jag är redo för allt.

Existens.. minimum minimum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0