I wonder..

Det finns två saker (egentlige många fler men dom hör inte ihop med sammanhanget?) som jag är jävligt kass med..

Höjder och teknik..
Jag får typ svindel av att gå i klackar och det är ju ett under att jag inte haft ihjäl mig själv med elprylar. Än.

Och vad gör då Erikas dag komplett?
Jo att stå på en stege och försöka sig på att koplla in taklampor i vardagsrummet.
Har bett om och blivit lovad hjälp med det länge (har ju bara bott här i över ett halvår nu..) men än så har det inte kommit upp några och nu har jag ledsnat.

Hur det går?
Det saknas såklart några saker som jag förhoppningsvis kommer iväg och köper om en stund och då får vi helt enkelt se om jag lever för att skriva fler inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0