Goff! Goff som fan!!

Måste ju passa på att svulla innan allvaret börjar igen.

Någon mer än mig som gick upp istället för ner i vikt under sommaren?
Nej, det var inte en seriös fråga, jag vet att typ alla gjorde det.
Men nu är det dags att kasta mjukglassarna, börja dricka light-öl och springa omkring i kläder så tjocka att man svettas bort sommarfläsket!

Jag lär ju ha gått upp typ tre kilo bara idag..
Har bara ätit onyttigt och enligt min stegräknare så har jag inte ens gått till toaletten..
Undrar om den kanske inte riktigt funkar som den ska?
Fast dagen kanske bara var en dröm, jag kanske låg och sov istället för att vara ute och härja precis hela dagen?
Åh, så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0