Godnatt!

Jag lär ju gå och knyta mig nu (varför säger man så?) så att jag orkar upp med inte ett, utan två monster imorgon.

Har bara legat och myst och kollat på film hela kvällen.
Sa ju att jag skulle piggna till..

Men men, nu har jag äntligen sett nyaste Snabb och Rasande filmen.
Helt okej rulle med en hel del vackert att fästa ögonen på, inte nödvändigtvis dom där med snoppar då alltså.
Muskelbilar har alltid kittlat mina sinnen även om jag själv är fullständigt livrädd för att färdas i dom!

Jag nöjer mig rätt bra med att sitta bredvid i spermabussar och röda faror.
Fast när jag blir vuxen och rik så ska jag ha en massa olika roliga bilar att brumma omkring i.

Nej men sova var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0