Fy faaaan!

Jag är så sjuuuuuukt jävla trött!
Det här är inte okey!
Inte på en fläck!

Om jag inte hade behövt hämta mitt monster sen så skulle jag garanterat lägga mig och sova.
Typ för natten.
Men istället så får jag vänta några timmar och komma in i sjuttonde andningen.

Kanske inte skulle ha trampat till muskelpalatset efter jobbet trots allt?
Men försöker ju ta vara på varenda liten ledig timma så jag ser resultat nångång :P
Jag ligger ju på den där tråkiga gränsen när det gäller träning..
För lite fläsk (fast egentligen alldeles för mycket) för att få en snabb viktminskning och för mycket fläsk för se några muskeldefinationer..
Men det är väl bara att fortsätta antar jag, nångång lär det ju märkas nånting^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0