And again..

Lite läskigt hur snabbt man vänder på dygnen..

Har inte ens varit hemma från jobbet i en vecka och ändå har jag redan lyckats..
Detta trots att jag inte gjorde mycket mer än att sova under typ hela förra veckan?
Så härmed varnar jag alla som läser för att jag kan komma att vara en riktig jävla PMS-kossa resten av veckan..
Fast..
Det är ju faktiskt inte så ovanligt när det gäller mig.

Är fan tjurig och har taskig attityd för det mesta nuförtiden.
Men jag är jävligt medveten om det och jag vet också vad det beror på och gör mitt allra allra bästa för att lösa det så fort som möjligt.

Men om det är någon som har ett par såna däringa magiska skor som man slår ihop klackarna på så får ni gärna hojta till.
Jag betalar gärna för lånet, kan hända att det blir i natura och pantburkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0