Snällarå?

Eftersom det inte verkar finnas någon som vill skänka mig en ny peruk så får jag fortsätta min jakt på den ultimata hårvårdsprodukten.
(Ja alltså en som inte kostan en ziljon, innehåller saker som jag inte ens vill nämna här och bara finns att köpa på någon svindyr salong i staterna..)

Min älskade Small Talk från TIGI är så slut som det bara går..


Och min plånbok skrek rätt ut till att köpa en ny..
Inte för att den är dyr utan för att jag är fattigare än någonsin just nu..

Så istället får jag prova med den här budgetvarianten från Schwartskopf..


Så nu hoppas jag på ett billigt underverk för mitt hår skriker(!!!!!) efter fukt.


Kastar säkert in någon form av uppdatering senare.

Blondes have more fun, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0