Nu är det såhär!

Att jag kom inte på någon annan rubrik så ni får nöja er med den det blev!

Så värst mycket solande blev det ju inte idag..
Men vad gör det, fick ju en massa annat gjort.
Fast ute har jag ju varit så lite mer kräftlik blev jag allt.

Åkte ut till päronen idag igen också och umgicks lite med både en bror och en syster, det är ju inte så ofta det händer liksom.
Mychet trevlii!
Fettokissen tyckte dock inte att det var lika trevligt och höll sig undan.


Tro inte att jag ljuger, bilden är faktiskt från gårdagen så jag blev tvångsgosad i trappen..


Klappa me sa jag!

Men NU(!!!!!) börjar Grey´s och jag har bunkrat upp med både chlips och choko så let the bölkalas börja!

Kommentarer
Postat av: BabyPeaches

Du är ju för rolig. Det är nästan så att jag ser fram emot dina inlägg haha! :)

2011-05-11 @ 23:09:40
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0