God morgon..?

Det känns fan som att det börjar bli dags att slå igen som avloppsfärgade om jag ska orka upp imorgon..
Borde väl egentligen ha våldfört mig på sängen för ett bra tag sen men heldag med systerliten vankas imorgon så det var ju bara att vända upp och ner på all packning för att leta fram den magiska hårprylen..
Ni vet den där übervarmaprylen som maskerar håret så att det inte ser lika risigt ut som det är?
Synd bara att det inte går att dölja det faktum att mina hårstrån har begått kollektivt självmord och lämnat mig med något som kan liknas vid lugg..
Inte precis vad jag själv skulle ha valt men nu är det ju bara att gilla läget och försöka dölja resterna och den otroligt charmiga utväxten..
Mission not so possible..

Nej fy fan, nu börjar det svida i dom för tillfället rödsprängda!
Godnatt?

Kommentarer
Postat av: BabyPeaches

Asså Erika, jag älskar ditt sätt att skriva! Jag fattar inte var du får allt ifrån! "min hårstrån har begått kollektivs självmord .." Hysteriskt skoj!

2011-03-03 @ 22:01:20
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0