Fyra..

Timmar sen förra inlägget och nu har jag parkerat min blekfeta röv i soffan igen.

Eftersom jag är en så otroligt tråkig människa så blev det stadens larm och brus och coolhäng med systerliten och kusinvitamin.
Men det är ju en timmes promenad ungefär och när man inte har tid, ork eller lust att släpa fetröven till muskelpalatset så är ju varje steg bra?
Ont i fötterna nu dock, var ju så jävla blond och tog nya, o-ingådda skor..
Men dom ska ju bli ingådda dom med så det får väl vara bra ändå.

Nej nu ska jag slänga upp fötterna på bordet och bara vara skitlat innan det är dags att värma på middagen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

faaan va sööt

2011-10-27 @ 21:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0