Entourage!

Me like!
Planen på att krypa ner under täcket blev en aning försenad..

Men det känns som att man borde göra något vettigt när man ändå är uppe?
Vettigt och vettigt, något iallafall när jag skippar en timmes kvalitetstid med herr Blund.
De senaste två timmarna av filmtittande har blandats med ögonbrynsplockning och ett försök att få ordning på klorna..
Än jobbar jag ju inte på Donken så jag lär ju inte göra reklam för dom utan cred (ögonbrynen för er som inte är så jävla snabbtänkta) och klorna måste ju vässas, man vet ju aldrig när det blir catfight?
(Det närmaste jag har kommit sånt de senaste typ tio-femton åren har fan varit med riktiga katter)

Nej men nu hade jag ungefär ingenting mer att skriva om.
Otippat va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0