Så kan det vara ibland..

Ja jag är lite trasig just nu..
Men det har hänt en jävla massa på sistone och jag försöker bara hitta mig själv igen.

Jag stänger medvetet mina dörrar för att få tid och ro till det.
Det kanske inte alltid är det bästa men just nu orkar jag inte med min omgivning.

Sjukt less på all jävla drama och alla jävla konflikter.
Jag håller käften, sätter mig i bakgrunden och skiter i er.
Gör som ni vill, så länge ni inte förstör något mer för mig.

Har haft ett par väldigt mysiga dagar med bara mitt monster men det var ruskigt skönt med lite vuxet sällskap idag..
Även om han och jag är på ungefär samma intelligensnivå så kan det vara trevligt att prata om annat än Zlatan, bilar och allaleksakersomnågonsinkantänkasgöras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0