Nu får det vara nog!

Kanske lät lite allvarligare än vad det är?
Menade liksom sådär att det kanske börjar bli dags att lägga undan den inte så lilla svarta för ikväll liksom kanske liksom.
Varför använder man ordet liksom?
Jag kan sitta och "säga" det flera gånger i rad och tänka på hur konstigt det låter.
Aja, skitsamma.

Börjar bli dags att lägga sig i fosterställning snart.
Ännu en dag med ingenting att göra väntar.
Och alla vet ju att man måste vara utvilad när man gör ingenting!
Har till och med plattat peruken nu ikväll så jag slipper göra det imorgon om jag skulle få för mig att jag inte vill vara bobbofluff i huvudet.



Men om jag plutar liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite mer, kan vi ligga då?
Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0