Like sweet sweet music in my ears..

Och det är ju precis vad det är.
När den lille slår igen sina stora blå för natten finns det inte längre någon anledning till att inte lyssna så mycket som möjligt.

Man får ju en helt annan energi när det poppar i högtalarna, det behöver inte vara dunderhögt såhär dags bara lagom för att utesluta alla andra ljud, t.ex akvariet där pumpen har börjat låta som Darth Vader(?).
Så nu är disken diskad och badrummet skurat från golv till tak.
Fan jag kände mig riktigt jävla porrig där jag, i underkläder (ja underkläder, det är ju blött?), låg på alla fyra och skurade golvet med en disksvamp. (man tar vad man har)
Okey nu ljög jag (igen), kände mig mer som en stor jävla disksvamp :P

Nu ska jag försöka varva ner lite med Hur jag träffade din mamma och hoppas på att Herr Blund inte såg mig i badrummet och blev skrämd idag igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0