Jag <3 helgen som var!

Så vill jag att varenda helg ska vara!
Ja asså varenda som jag inte har monstret hemma..

I fredags fyllde ju som sagt kusinvitamin år.
Började med massa mys i huset där hon växte upp.
Sjukt god mat och en skvätt alkohol.
Sen bidde det bussen till stan och en ruskigt rolig natt.

I lördags hade jag pizzadate med söta Becca och sen kunde vi inte hålla oss och for ner på stan..
Planen var att bara ta en öl och prata bajs men vi hamnade på Kalas som faktiskt körde sin sista kväll.
Hon traskade vidare senare men jag hittade en systerliten och vi gjorde vårat bästa för att stänga med "stil"..
Sjukt roligt hade vi iallafall, det är inte ofta jag står på bardisken och dansar, totalt dyngsur och utan tröja :P

Helgen avslutades inte heller helt fel, åkte till hövvestaden på dop för Das Bajses trollunge.
Måste måste måste träffa henne mer!
Ja nu vet ni ju vad jag har gjort hela helgen.
Typ ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0