Gäsp! (En stor jävel!)

Jag tror att jag måste gadda mig lite oftare.
Länge sen jag somnade så tidigt som jag gjorde igår.
Det måste ju vara tack vare det, eller hur?
Kanske inte men det känns lite bättre att tro det.

Däremot förstår jag inte hur i helvete man kan vara så jävla trött när man har sovit så länge..
Jag vägrar tro på det där med att sova för länge.
Men hur trött jag än är så börjar det bli dags att fundelera ut vad man ska ha på sig på kvällens festligheter.
Födelsedagstjofräs för Bang och bara för att jävlas (säger vi iallafall) så har hon bestämt att man ska vara utklädd också.

Men nu måste jag ge mig iväg mot närmaste droghandel och införskaffa lite magisk salva så att inte min gnuggis trillar av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0