Porrigt!

Jag måste ju säga att jag har den hetaste brännan i stan!
Den klassiska bondbrännan (uttala det som Bond, agent 007 så låter det lite häftigare..) kan känna sig utklassad!
Var ute heeeela dagen igår i bikiniöverdel och shorts..
Får ju inte glömma att jag är en riktig blekfis som dessutom inte hunnit få någon som helst färg än i sommar..
Kan ju säga att jag lär dansa ett antal varv med lysrörsdjävulen innan jag kan visa mig i bikini utan att misstas för en lifesize polkagris..
Men vafan, man måste ju börja nånstans?

Nej nu ska jag kolla klart på filmen där Dr McDreamy inte var allt för jävla drömlik.
Inte för att han är det nu heller.. fattar inte riktigt hysterin runt honom?
Skitsamma, Can´t buy me love it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0