God Morgon!

Fast egentligen borde jag väl kanske säga god natt eftersom jag inte har somnat än?

Får se om det blir någon sömn alls..
Lider av en ruskig telefonarmbåge just nu!
Jag har hört talas om en lustig manick som gör att man inte behöver hålla i telefonen när man pratar men jag har inte riktigt lista ut hur en sån fungerar..
Nymodigheter!

Eller så kanske man inte ska prata i lite över femochenhalv*host* timme i sträck?
Men har man massor att prata om så blir det ju lätt så^^

Nej nu ligger herr Blund och bara väntar på att jag ska hångla med kudden..
Och honom vill man ju INTE göra besviken i onödan.

Så god natt, god morgon eller va fan ni nu vill kalla det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0