Gissa vad!

Har du gissat?
Inte?
Så du bara sitter och läser vidare och väntar på att komma till den delen där jag skriver det iallafall?
Ja men va sån då!

Det är ju faktiskt så att det inte längre är tisdag! :D
Hahah ja där fick du för att du inte gissade..
Vad trodde du själv, att jag skulle skriva ut något riktigt hemlighetsfullt eller?
Tss.. sucker!

Nerå, men nu är det ju faktiskt onsdag och jag är lite närmare det roliga :D
Jag är ju liksom inte mer spännande än så..
Men nu börjar det bli dags att hångla upp kudden och när jag vaknar är det ju helt plötsligt ännu mindre tid kvar tills det är dags :o



Me and my Peruk
Together forever
Together through all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0